Ruilen & Retourneren
Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, ga je naar de contact pagina en stuur dan een bericht om dit verder te bespreken.
Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.
Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.
Retournering aanvragen
- Vraag het retourformulier aan via de contact pagina. Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen.
- Stuur het retourformulier samen met een foto van de producten die je wilt retourneren naar ph@wedoecom.nl per e-mail.
- Na goedkeuring zorg je ervoor dat de retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
- Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van de pakket.
- Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat het pakket veilig bij ons aankomt.
- Sluit de goederen in en stuur ze terug naar het adres op het retourtourformulier.
- Stuur een follow-up e-mail met jou volg informatie naar ph@wedoecom.nl
Retourvoorwaarden en Richtlijnen:
- Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
- Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
Kan ik artikelen ruilen?
- Artikelen kun je niet ruilen. Ruilen is bij ons namelijk hetzelfde als retourneren. Je kan dus wel het artikel retourneren en een nieuw artikel bestellen. Hiervoor gelden dus ook de retourvoorwaarden.